Reuniunea în jurul actualităților pe Facebook, Glamourul pe Insta, viralul pe TikTok. Fiecare platformă cu specialitățile ei, spune Bogdan Epure, Head of Social Media Oxygen. Dar cu o cerință comună: autenticitate. Fără clișee, fără promisiuni prefabricate. Brandurile nu mai pot fi martori externi la temele sensibile de discuție. Trebuie să participe în mod relevant, să fie prezente la conversație.

”Un om de social media bun trebuie să fie ca un DJ talentat: să simtă și să empatizeze cu publicul, să știe ce melodie (sau meme) să pună și când să schimbe ritmul. Iar asta nu poți face fără să fii un bun ascultător”, spune Bogdan.

Povestim cu Bogdan în continuare despre AI și meme-uri, bulele lui 2023, tensiunile online și cum poți păstra echilibrul în comunicare între a fi relevant și a nu deveni intruziv.

 

Cuvântul anului în Social Media

Fără îndoială, cuvântul anului în social media este ‘AI’ (Inteligența Artificială). E ca un nou membru al familiei, care, deși uneori e cam năstrușnic și ne învață pe noi, veteranii, trucuri noi, ne face viața mai ușoară și mai interesantă!

Read the Article on IQads