VODAFONE ȘI OXYGEN AU CREAT EXPERIENȚE UNICE PENTRU CEI PESTE 100.000 DE PARTICIPANȚI DE LA TIFF, CEL MAI MARE FESTIVAL DE FILM DIN ROMÂNIA. CA PARTE A CONCEPTULUI ”EMOȚII NOI. ACEEAȘI CONEXIUNE”, VODAFONE A SCOS ÎN EVIDENȚĂ FRUMUSEȚEA TEHNOLOGIEI ȘI A REPUS ÎN SCENĂ UNELE DINTRE CELE MAI CUNOSCUTE OPERE CINEMATOGRAFICE.

DISCIPLINE. PR, SOCIAL MEDIA, BTL, DIGITALSECTOR. TELECOM
OVERVIEW

Pentru a marca reluarea parteneriatului cu TIFF și pentru a fi cu adevărat alături de comunitatea de artiști și de reprezentanții industriei filmului din România, Vodafone a susținut programul Let’s Go Digital prin care adolescenții pasionați de film, fotografie și editare video au avut ocazia unică de a lucra alături de regizori români. Parteneriatul TIFF x Vodafone s-a concretizat și într-una dintre cele mai așteptate evenimente asociate festivalului. Cei mai importanți lideri și personalități din Transilvania, alături de comunitatea de business și reprezentanți de seamă ai lumii artistice au fost invitați la Seara Vodafone, într-un loc emblematic: Da Pino. Evenimentul a fost un prilej de relaxare, crearea de noi conexiuni profesionale și culturale, un schimb de valori între generații și regiuni.

Client Name