ANUL ACESTA, VODAFONE A FOST RĂSPLĂTITĂ CU TITLUL DE CEA MAI BUNĂ REȚEA MOBILĂ DIN ROMÂNIA, ACREDITATĂ. E O TITULATURĂ CARE POARTĂ CU EA MULTĂ MÂNDRIE, DAR ȘI MULTĂ APRECIERE PENTRU TOȚI CLIENȚII COMPANIEI.

DISCIPLINE. ATL, BTL, INFLUENCER MARKETING, PR, SOCIAL MEDIASECTOR. TELCO, RETAIL, TECHNOLOGY
OVERVIEW

Vodafone România a pregătit pentru clienții săi un program de fidelizare ce însumează toate beneficiile pe care brandul le oferă. Prin conceptul dezvoltat de Oxygen “Meriți ce-i mai bun”, Vodafone a arătat că are o grijă deosebită pentru clienți, prin multitudinea de oferte ce se adaptează oricărei nevoi și experiențele Premium.

Pe lângă produse, gadget-uri și servicii create special pentru a inova și a îmbunătăți modul în care trăim, Vodafone a găsit și o metodă să-și facă clienții să se simtă speciali, oferindu-le premii, surprize și invitații la cele mai cool evenimente, împreună cu branduri partenere. Astfel, Vodafone a demonstrat, din nou, că toți clienții sunt mereu pe primul loc în lista priorităților și merită întotdeauna ce-i mai bun.