Olympus este primul brand din categoria produselor lactate care introduce un ambalaj de lapte realizat cu 35% plastic reciclat. Podcastul semnat de Oxygen este o componenta cheie a campaniei Olygreen, aducand in prim-plan importanta reciclarii printr-o paralela adult-copil.

DISCIPLINE. DIGITAL, INFLUENCER MARKETING, SOCIAL MEDIASECTOR. FMCG
OVERVIEW

In cadrul acestui podcast semnat de Oxygen pentru Olympus se prezinta dubla perspectivă, a copiilor și a adulților, in ceea ce priveste necesitatea reciclării, opiniile acestora despre viitorul planetei și pașii pe care îi putem face pentru a proteja natura. Punem astfel in oglinda doua perspective care tind sa fie opuse – daca prin ochii copiilor viitorul este unul pozitiv, prin ochii adultilor acelasi viitor e in nuante de gri, dar cu un important “daca”: daca oamenii incep sa recicleze si sa faca mai mult pentru natura, viitorul poate fi mai bun. Episoadele sunt difuzate pe canalul de YouTube Olympus Foods România, iar gazda show-ului este Șerban Copoț, cunoscut pentru faptul ca sustine un comportament responsabil și  promoveaza conceptul de sustenabilitate.

Client Name