Ce schimbări ai observat în industria de publicitate în 2020?
1) Am observat o îmbunătățire a cafelei făcute la ibric și mi-am dat seama că-mi ia mult mai puțin să ajung din pat la laptop 🙂 Dar serios, pe lângă schimbarea rutinei zilnice (muncă de acasă, alt program de lucru, întâlniri online etc.) am remarcat și briefuri mult mai atent gândite de clienți și în general o atenție sporită la ce nevoi există versus ce cheltuieli se pot face.
Cum se pot folosi brandurile de creativitate pentru a câștiga inimile consumatorilor?
2) Cred că o inimă de consumator se câștigă când ești autentic și ai constanță în comunicare. Nu schimba povestea de la lună la lună! Și mai ales, găsește rețeta care-l bucură și pe consumator, nu numai pe tine și pe colegii tăi din publicitate. De-abia atunci brandul e un pas mai aprope de a fi lovebrand.
Cum poți crea creativitate cu impact?
3) Cred că depinde de fiecare. Poți fi de câteva zile în publicitate și să ai noroc de o idee originală, care rupe gura târgului. Dar de cele mai multe ori e vorba de muncă, exercițiu, trial and error. Nu ai de unde să știi că funcționează, până nu încerci.
Alex ManciuGroup Creative Director
Related Articles
Pădurea Oxygen ajunge la 7000 de copaci
January 10. 2025
OXYGEN embraces a future-looking mindset
May 17. 2024
Artificial intelligence driving innovation in creative industries
February 19. 2024