Social media in 2021 – care este cuvântul cheie si de ce?
În general, vorbim de adaptabilitate în Social Media. Mereu brandurile au dovedit că pot face față tendințelor și că își pot adapta conținutul în funcție de canal și tipul de audiență. Acest exercițiu trebuie să îl facă în continuare și în 2021. Începând cu anul trecut, contextul ne-a arătat cât de important este să ai un conținut relevant, iar brandurile au devenit mult mai conștiente de acest aspect.
Ce canale social vor domina și totodată, vor fi relevante pentru comunicarea de brand?
Înainte de a răspunde la aceasta întrebare, cred că trebuie să ne întrebăm unde este activă audiența brandului pe care dorim să-l comunicăm. Cred în continuare că folosirea unui mix de canale poate fi rețeta succesului. Nu înseamnă că nu trebuie să luăm în calcul noi canale care încep să aibă amploare și notorietate, însă cel mai important este să le folosim corect.
Tendințe în content marketing – cum se schimbă conținutul în social?
În primul rând ne-am schimbat extrem de mult perspectiva asupra vieții și acest lucru se reflectă și în conținutul pe care userii îl caută.
Userii se raportează destul de mult la throwbacks și generează la rândul lor conținut pe acest topic.
Vorbim despre sustenabiltate acum, iar tendința brandurilor este să aspire spre wellbeing. Acest conținut momentan este unul educational, care își propune să schimbe tipul de consum și care invită userii să descopere beneficii care le-ar ușura viața și le-ar oferi timp mai mult pentru ei.
Aș mai spune că o tendință acum este această explozie a social commerce-ului, care inovează din ce în ce mai mult.