Oxygen, agenție independentă de comunicare, semnează campania integrată de comunicare pentru promoția de vară a iaurtului cu specific grecesc de la Olympus. Promoția are loc în fiecare an și păstrează în focus gama de iaurt Olympus cu specific grecesc. Spotul TV îl are în centru pe Daniel Buzdugan, cu care brandul colaborează încă de anul trecut, iar comunicarea este centrată pe mesajul de vacanță în Grecia: consumatorii află că fiecare linguriță din gama de iaurturi cu specific grecesc îi duce mai aproape de Grecia, una dintre destinațiile de concediu preferate de români.
„Campania pornește de la insightul că românii nu văd Grecia doar ca pe o simplă destinație de vacanță de vară, ci ca pe o adevărată stare de spirit. Sunt îndrăgostiți de vibe-ul pe care îl oferă, însă programează cel mult o vacanță pe an aici, iar restul timpului visează cu ochii deschiși. Campania surprinde creativ această stare și, asemenea campaniilor desfășurate împreună cu Olympus în ultimii 10 ani, vizează să-i aducă pe consumatori cât mai aproape de experiența autentică grecească”, a declarat Alina Mocanu, Senior Account Manager Oxygen.
„A devenit deja o tradiție ca Olympus să organizeze o campanie de vară în fiecare an. Pentru noi este ca o recompensă pentru clientul fidel al gustului unic al iaurtului cu specific grecesc Olympus. În toată această perioadă, consumatorul se bucură de discounturi generoase la raft și, mai mult, are șansa de a câștiga prin tragere la sorți numeroase alte premii.
Anul acesta, campania vorbește despre dorul de vacanță, despre bucuria și nerăbdarea de a ști că ești cu un pas mai aproape de destinația favorită și, așa cum demonstrează și statisticile, românii iubesc Grecia”, a declarat Mădălina Toma, Marketing Director Olympus.