Oxygen, cea mai mare agenție independentă de comunicare integrată din România, continuă programul de employer branding #OxyNest, ajuns la cea de-a patra ediție. Proiectul oferă acces la spații de lucru alternative la mare și la munte, gândite pentru a sprijini un mod de lucru flexibil și echilibrat, centrat pe bunăstarea echipei.
Cu două retreaturi permanente în Mamaia Nord și Bușteni, #OxyNest pune la dispoziția celor aproape 100 de angajați Oxygen hub-uri complet echipate pentru lucru remote, dar și pentru reconectare.
”#OxyNest este un proiect care arată felul în care înțelegem cultura organizațională adaptată la ritmul unei industrii intense și atentă la wellbeingul oamenilor. Aflat la a patra ediție, inițiativa și-a găsit locul natural în viața agenției și demonstrează că, pentru noi, bunăstarea și dezvoltarea oamenilor rămân o prioritate”, Adina Trandaf, Managing Director, Oxygen.
Lansat în 2022, ca răspuns la tranziția către munca hibridă și nevoia de reconectare cu natura, #OxyNest a crescut de la o singură casă în Bușteni la un program de wellbeing organizațional cu impact pentru echipă.
Prin consistența sa, #OxyNest s-a afirmat ca unul dintre cele mai solide programe de employer branding din industria de publicitate, fiind în același timp o formă de recunoaștere a eforturilor unei echipe aflate în plină creștere, care contribuie la evoluția agenției.
Programul face parte dintr-o viziune mai amplă prin care Oxygen își exprimă preocuparea pentru bunăstarea și dezvoltarea oamenilor. Anul acesta, agenția a înființat Asociația Oxygen, o organizație dedicată mediului, educației și impactului social, care le oferă angajaților posibilitatea de a se implica în proiecte de voluntariat aliniate propriilor valori și interese. Împreună, aceste inițiative depășesc zona beneficiilor standard și definesc o cultură organizațională care încurajează atât echilibrul profesional și personal, cât și implicarea civică și comunitară, priorități tot mai importante pentru noile generații de profesioniști.