De la facere lumii și până într-un viitor necunoscut, întrebarea „ce este frumusețea” va fi acolo pentru a ne bântui. Și, oricât de mult am dori să putem spune că, împreună cu evoluția societăților, am devenit mai înțelepți, mai încrezători în noi înșine, mai capabili să ne protejăm de campaniile care vor să ne atragă să cumpărăm produse care ne fac arată mai bine, suntem umani și vulnerabili. Vrem să fim frumoși. Doar că frumusețea nu este experiența superficială care ne acoperă corpurile. Este un proces complex care își schimbă forma și mijloacele, în timp. De la presiunea oglindirii în apa lacului, și până la presiunea Social Media și a faceapp-urilor.
Noua serie [Noua frumusețe] explorează întrebări vechi în contexte noi. S-a schimbat perspectiva față de frumusețe în ultimii ani? Care sunt efectele reclamelor și campaniilor care au insistat pe o frumusețe ideală, nerealistă, timp de zeci de ani? Ce se întâmplă în acest moment? Care sunt tendințele?
Prima care a răspuns provocării noastre este stratega Cristiana Belodan, Strategy & Transformation Director, Oxygen, om cu peste 15 ani de experienţă în advertising.
Read the Article on IQads