Într-o industrie în fază accelerată de evoluție, cum este comunicarea, a sta pe loc nu este o opțiune. Oxygen, una dintre cele mai importante agenții de comunicare din România, și-a sărbătorit cea de-a 15-a aniversare, anul trecut, nu doar ca o piatră de hotar, ci și ca începutul unei noi ere, prin lansarea conceptului propriu de employer branding: genOxy.
Această inițiativă marchează începutul unei călătorii ambițioase de redefinire a ceea ce înseamnă să fii angajator în mediul competitiv și în continuă schimbare de astăzi.
De-a lungul anilor, Oxygen a fost în fruntea industriei de comunicare, iar construirea unei echipe care reflectă valorile și viziunea agenției noastre este una dintre cele mai importante realizări.
Introducerea genOxy este un angajament pe care ni-l luam față de viitor. Inspirat de dinamica generațională Y și Z, genOxy reprezintă o nouă generație de colegi − cei care nu sunt definiți de vârstă, ci de un set comun de valori și aspirații care se aliniază etosului Oxygen.
Odată cu schimbările din piața muncii, cu evoluția industriei și cu intrarea în activitate a noii generații de specialiști în comunicare, valorile care ne ghidează – empatia față de angajați, candidați, clienți și societate; creativitatea, ca skill profesional, dar mai ales ca liant între echipe; și integritatea, aplicată atât în business, cât și în procedurile noastre de lucru și în cultura organizațională – sunt cu atât mai relevante pentru o generație care prioritizează conștiința socială ca argument în alegerea unui angajator.