Garanti BBVA România și Oxygen lansează „Calendarul fără Surprize Financiare”, un proiect inedit de sărbători, care oferă sfaturi financiare pe coloana sonoră a unui colind cunoscut. În fiecare zi, până la Crăciun, comunitățile de pe Facebook și Instagram ale Garanti BBVA România își pot extinde playlist-ul de sărbători.

Campania reunește 24 de jingle-uri postate zilnic pe paginile de Facebook si Instagram ale Garanti BBVA, iar cinci dintre ele pot fi auzite și la radio. În plus, comunitatea din social media își poate exersa talentul muzical oricând cu unul dintre reel-urile cu colinde în format de karaoke, care le apare în feed, sau creând propriile versuri de colind cu sfaturi pe teme financiare în cadrul concursului care rulează pe pagina de Facebook.

Colecția de colinde poate fi accesată în întregime aici.

La nivel european, România se află la coada clasamentului în ceea ce privește educația financiară. Mai mult, statisticile arată că doar 1 din 5 români are o înţelegere destul de bună a produselor financiare. Astfel, rata de educaţie financiară este de doar 21% în țara noastră, față de 52% în Uniunea Europeană.

Pornind de la acest studiu, în perioada sărbătorii de Crăciun, când românii sunt obișnuiți să cheltuiască mai mult decât de obicei, Garanti BBVA România și Oxygen lansează o serie de sfaturi financiare bine-venite, pe linia melodică a unui colind cunoscut. Campania „Calendarul fără surprize financiare” construiește pe doi dintre pilonii principali de comunicare ai Garanti BBVA România – educația financiară și sustenabilitate – într-o abordare surprinzătoare, în ton cu playlistul din căști.

Garanti BBVA România este o bancă universală, cu o strategie orientată spre client și cu un accent puternic pe digitalizare și sustenabilitate. Prezentă în România din 1998, Garanti BBVA se concentrează pe creștere și calitatea portofoliului, iar astăzi este una dintre cele mai sănătoase instituții financiare de pe piața locală.

Cu birouri în București și Cluj-Napoca, Oxygen este o agenție integrată de comunicare, iar portofoliul de clienți reunește companii locale și internaționale precum: Enel, Arctic, Farmec, Garanti BBVA, Vodafone, Olympus, Moncler, Betano, BERD, Sensiblu, Nestlé, Skoda, Total Romania, VEKA Romania, Huawei, Siniat – Grupul Etex, Fashion House, Selgros, Masculan, ATP Trucks, Email de Sighisoara, Patria Bank, Magna Pharm, Gregory’s România, Jerry’s Pizza, Sony Pictures AXN, PPD România, Gruppo Campari (Campari, Aperol), DELL, Skechers, Dentons, Don Pedro, Green Cola și mulți alții. Misiunea Oxygen este de a crește în mod sustenabil branduri și businessuri, prin insighturi, abordare strategică și campanii integrate axate pe rezultate.

 

Echipa Garanti BBVA România

Virginia Oțel, Corporate Communication Director
Alexandra Ozkan, Corporate Communication Manager

Echipa Oxygen

Bogdan Epure, Head of Social Media
Luiza Cernica, Social Media Manager
Ionuț Cioroiu, Social Media Executive
Alex Manciu, Senior Copywriter
Raisa Știrbu, Senior Art Director