Tereza-Tranakas-CEO-founder-OXYGEN

Tereza Tranakas, CEO și fondator Oxygen, vorbește despre poziționarea companiei pe care o conduce și despre ascensiunea în topul celor mai puternice firme din industria comunicării din România.

Forbes: Conform topului agențiilor de PR pentru anul 2022, realizat de „Forbes România”, agenția Oxygen PR a avut o cifră de afaceri de 7,5 milioane de euro, în creștere cu 103%. Cum a reușit agenția să realizeze această creștere explozivă?

Tereza Tranakas: În primul rând, vreau să menționez că, de câțiva ani, noi nu ne mai considerăm o agenție de PR. Nu mai jucăm în această ligă, ci jucăm în altă ligă și anume liga agențiilor integrate.

Prin urmare, e firesc ca cifra noastră de afaceri să crească progresiv, odată cu diversificarea serviciilor pe care le oferim și a portofoliului de clienți.

Abordarea integrată pe care o avem ne-a ajutat să creștem adăugând noi clienți și diversificând serviciile pentru clienții existenți. Pe măsură ce ne-am clădit relația și reputația în cadrul clienților cu care colaboram, am reușit să extindem serviciile de la PR și social media către evenimente, către advertising ș.a.m.d. Bineînțeles că acest lucru a avut un impact direct și în cifra noastră de afaceri.

La nivel de piață, s-a înregistrat o tendință de creștere în ultimii doi ani. Bugetele de marketing și comunicare au început să crească față de perioada din pandemie și piața și-a revenit. Acest lucru este evident nu numai la noi cât și la alte agenții. Așadar, am urmărit această tendință combinată cu diversificarea serviciilor noastre.

De asemenea, am avut șansa să câștigăm o serie de clienți care ne-au ajutat să ajungem la această cifră de afaceri. Veți vedea că și anul acesta, cifra va continua să crească față de anul trecut. Deja, am depășit cifra de 7,5 milioane de euro cu ceva timp în urmă. Veți constata o creștere în continuare.

Forbes: În anul 2020, Oxygen a trecut de la statutul de agenție de PR la cel de agenție de comunicare integrată. În fapt, ce-a presupus această schimbare și de ce tocmai în vârful pandemiei?

Read the Article on Forbes