Tereza-Tranakas-Oxygen

Echilibru intre munca si viata personala, intre schimbari si planuri adaptate la ele. Un echilibru care se invata continuu, spune Tereza Tranakas, CEO Oxygen. Anul trecut, agentia a implinit 15 ani pe piata si a ajuns la o echipa de 80 de oameni in birourile din Bucuresti si Cluj-Napoca. Asa ca 2024 se anunta cu optimism. 

„AI continua sa fie hot topicul din industrie si anul acesta, si se va utiliza mai intensiv pe masura ce ne familiarizam cu tool-urile disponibile. Se va pune mai mult accent pe campanii purpose-driven si autenticitate, vom auzi si mai mult despre sustenabilitate, iar social media va fi driverul principal pentru advertiseri”, crede Tereza.

In randurile de mai jos, facem bilantul 2023 in industria creativa alaturi de Tereza, adunam invataturile anului trecut si dam startul la previziuni pe 2024:

Cu ce energie ai intrat în 2024

Si in 2024, intru cu multa energie pozitiva si incredere ca si anul acesta va fi unul bun pentru Oxygen si clientii si partenerii sai. Impreuna cu echipa de leadership, am lucrat mult si asiduu sa cladim agentia de-a lungul celor peste 15 ani de existenta si ne bucuram sa intram in 2024 cu optimism.

Planuri

Avand in vedere evolutia dinamica din ultimii ani, in urma repozitionarii noastre ca agentie integrata de comunicare, ne dorim sa mentinem ritmul alert de dezvoltare si consolidare a echipei. Obiectivele noastre raman constante: sa evoluam ca agentie, sa ramanem un partener de incredere pentru clientii nostri, sa continuam sa livram solutii strategice si creative care aduc rezultate, si sa pastram o cultura organizationala sanatoasa si echilibrata.

Ne concentram pe consolidare si constanta anul acesta. Am ajuns la un colectiv de 80 de oameni in birourile din Bucuresti si Cluj-Napoca, si servisam un portofoliu de clienti solid si diversificat. Desigur, in acelasi timp, cautam permanent sa imbunatatim output-ul nostru strategic si creativ pe toate ariile de practica pe care le oferim.

Read the Article on IQads