Am avut ca punct de plecare ideea că ne dorim să le oferim celor pe care ii iubim, cei care sunt numărul 1 în viața noastră, tot ce avem noi mai bun din toate punctele de vedere, atât emoțional, cât și din perspectiva produselor pe care le punem pe masă.

Discipline. ATL, PR, BTL, DIGITALSector. FMCG
Overview

Cea mai nouă campanie întegrată de comunicare pentru gama de produse cu specific grecesc ale Olympus sta sub conceptul #1 din viața ta merită ce-i mai bun. Încadrată într-un peisaj tipic mediteranean, noua campanie scoate în evidență calitatea superioara a gamei de iaurt cu specific grecesc. Primul spot publicitar din cadrul campaniei a fost filmat în totalitate în Grecia, în perioada pandemiei, dar coordonat remote din România, conform noilor reguli de siguranță.

„Am avut ca punct de plecare ideea că ne dorim să le oferim celor pe care ii iubim, cei care sunt numărul 1 în viața noastră, tot ce avem noi mai bun din toate punctele de vedere, atât emoțional, cât și din perspectiva produselor pe care le punem pe masă. Ne-am dorit ca oamenii să își ia un minut și să se gândească la oamenii speciali din viața lor, să constientizeze că fiecare dintre persoanele cu care se înconjoară sunt #1 la ceva: #1 la conversații, #1 la vacante cu gust, # 1 la aventuri, #1 la zambete calde, #1 la sfaturi, #1 la distracție. Și că toți acești oameni, #1 din viața tuturor, merită totul”, spune Alina Mocanu, Account Manager Oxygen.

Olympus