Ce își doresc creativii?
Creativii vor briefuri clare, dar nu restrictive, și timp suficient ca să vină cu idei faine, care uneori le vin mai repede decât s-ar fi așteptat. Am remarcat că iubesc de-a dreptul proiectele care au în spate briefuri consistente, bazate pe insight-uri puternice, care le stârnesc mințile din primul moment. Și își mai doresc clienți care să aibă încredere în ideile lor și care să dea feedback-uri obiective.
Ce își doresc oamenii de client service?
Pentru oamenii de client service este important să poată livra work de calitate și să respecte termenele promise clienților.
Un alt lucru pe care și-l mai doresc intens colegii din client service este să găsească înțelegere atât la traffic, cât și la echipele de creație, în situațiile, nu puține, în care apar urgențe.
Cum ajungem la numitorul comun pentru o relație armonioasă și echilibrată între aceste două departamente cheie?
Asta nu e treabă ușoară, mai ales în perioadele aglomerate, 😊 dar, de-aia există Traffic. Este nevoie de o prioritizare corectă, obiectivă, și de negociere atât cu echipele de client service, cât și cu echipele de creație. În fond, totul ține de înțelegerea nevoilor fiecărui departament, de încredere în ce poate să facă fiecare și de deschiderea către negociere. Cu puțină bunăvoință și mult calm se rezolvă orice situație, oricât de dificilă.
Care sunt tips-urile tale de Project Management care te ajută să eficientizezi flow-ul între departamente?
În primul rând, avem un set de câteva reguli de bază pe care insist să le respectăm pentru că ne asigură cadrul în care putem obține cel mai bun output creativ în termenul promis și, în final, mulțumirea clientului. Apoi, ascult ambele ”tabere” ca să le înțeleg mai bine nevoile și prioritățile, mă asigur că am înțeles corect brieful și livrabilele și că aloc cea mai potrivită echipă. În rest, am grijă să știu în fiecare moment care este încărcarea echipelor așa încât să pot prioritiza din mers feedback-urile și urgențele.