Ce își doresc clienții de la o agenție – dacă ar fi să facem un top 5?
Să fie înțeleși. Să simtă că agenția îi înțelege pe ei, businessul pe care îl reprezintă și industria din care face parte, provocările și obiectivele pe care le au. Vor să simtă că lucrează cu specialiști, care nu sunt simpli furnizori de servicii de comunicare, ci partenerii lor în atingerea obiectivelor de comunicare.

Cuvintele cheie sunt: încredere, empatie, onestitate, viziune. Iar acestea derivă mai departe în toate particularitățile nevoilor pe care le au și în modul în care agenția le adresează – de la viziune strategică, la creativitate axată pe rezultate, la agilitate și flexibilitate, cu atât mai mult într-un context dinamic și imprevizibil, precum cel trasat de 2020, care și-a lăsat amprenta în tot ceea ce facem pentru mult timp de acum înainte.

E important să înțelegem, însă, valabil în orice relație, că „it’s not a one-way street”. Cu cât acceptăm că aceste nevoi sunt bidirecționale, cu atât există mai mult loc de dialog constructiv, soluții dezvoltate împreună și rezultate frumoase.

Cum se adaptează agenția la noua realitate?
Pandemia și efectele ei ne-au forțat sa ne recalibrăm mai întâi la nivel uman. Iar în astfel de situații ești cu atât mai recunoscător pentru o echipă extraordinară care, în tot acest vortex, a găsit energia necesară pentru a naviga un volum mare de muncă și mult neprevăzut.

Cumva, industria în care activăm ne inoculează încet, fără să ne dăm seama, aceasta forță de adaptare la schimbări, la noi realități. Challenge-ul de a produce conținut relevant, de calitate, personalizat și autentic rămâne același, însă nivelul de complexitate e cu totul altul de la an la an, cu atât mai mult sub umbrela pandemiei și a imprevizibilului, când este potențat de accelerarea digitalizării și transformarea comportamentului uman, ca întreg, nu doar cel al consumatorului.

Până la urmă, când vorbim de adaptare, vorbim despre un proces continuu – că doar vorbim de agilitate și flexibilitate. Retenția de clienți și dezvoltarea de new business rămân pe lista noastră de priorități, la fel de important este și echilibrul echipei. Tocmai de aceea, anul acesta vom continua să investim în consolidarea echipei, diversificarea competențelor și organizarea unei structuri care să sprijine obiectivele pe care le vizăm.

Ce prevezi pentru 2021?
Noi șanse de a evolua ca oameni și ca profesioniști.

Adina TrandafClient Service Director