Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, lansează o nouă campanie de comunicare menită să aducă în prim-plan colecțiile de electrocasnice încorporabile, care îmbină tehnologia și inovația cu designul spectaculos și finisajele deosebite.

Sub sloganul „Descoperă universul colecțiilor Arctic”, campania semnată de Oxygen și susținută în mediul digital de Zitec urmărește să pună în valoare versatilitatea electrocasnicelor Arctic, prin evidențierea soluțiilor complete pentru bucătărie, cu accent pe gamele încorporabile. Cele trei noi colecții – Black Line, Manhattan Gray și Inox Line – includ fiecare un cuptor, o plită, o hotă și o mașină de spălat vase, fiind menite să satisfacă cerințele consumatorilor pasionați în egală măsură de tehnologie și design.

Beneficiind de o campanie puternică de comunicare preponderent în mediul digital, noile colecții Arctic îmbină dotările și confortul cu eleganța și rafinamentul. Astfel, colecția Black Line pune accent pe minimalism si atemporalitate, colecția Manhattan Line pe armonie și eleganță, în vreme ce colecția Inox Line se adresează celor cu un stil de viață dinamic.

Read the Article on Revista BIZ