Oxygen semnează campania de responsabilitate socială (CSR) „Încrederea în sine se învață în școală” pentru programul Școala Încrederii.

Acesta își propune să transforme la nivel național modul în care se face educație în școlile și grădinițele de stat, prin crearea unui mediu în care elevii sunt încurajați să aibă încredere în propriile puteri.

Campania de brand awareness & fundraising a programului are componentă de ATL, social media și PR și are ca scop strângerea de fonduri pentru ca un număr cât mai mare de grădinițe și școli de stat să se poată înscrie în programul Școala Încrederii.

Abordarea strategică a pornit de la manifestarea lipsei de încredere a copiilor din învățământul de stat, iar mesajul principal al campaniei este „Încrederea în sine se învață în școală”.

Campania a debutat printr-un experiment social, documentat printr-o serie de TVC-uri și videouri pentru mediul online, inspirat din viețile elevilor români, în care actrițe, actori și oameni de televiziune cu experiență au fost provocați să interpreteze rolul unui elev lipsit de încrederea în sine. Astfel, campaniei i s-au alăturat nume mari precum Șerban Pavlu, Andi Vasluianu, Ioana Blaj, Dani Oțil, Aylin Cadîr, Paul Ipate.

Fiecare video surprinde un moment de casting în care protagoniștii primesc indicații de la regizor, care devin din ce în ce mai absurd de jucat, pentru că nimeni nu poate imita lipsa încrederii în sine a unui elev, ea poate fi doar trăită.

TVC-urile dezvoltate de Oxygen pentru „Școala Încrederii” pot fi văzute aici: https://bit.ly/3hq22ex

„Prea des auzim în jurul nostru discuții despre structura anului școlar, despre rezultatele elevilor la teste, însă deloc despre starea emoțională a acestora sau despre cum se pot construi relații sănătoase, bazate pe încredere, între elevi și profesori. Rezonăm cu acest program atât la nivel profesional, cât și personal și ne dorim să aducem acest subiect cât mai mult în atenția publică. Ne bucurăm să pornim la drum împreună cu echipa Școala Încrederii și să contribuim la îmbunătățirea experienței de învățare în școlile din România, unde ne dorim să vedem copii încrezători, zâmbitori, care își fac auzită vocea și își urmează visurile”, a declarat Irina Manole, Head of Sustainability & CSR Oxygen.

„Școala Încrederii a fost și este unul dintre acele proiecte la care am cuplat instant, pentru că toți am simțit  că adresează o bună parte din copilăria și adolescența noastră. Iar ideea de a testa în cadrul unui experiment unic unii dintre cei mai talentați și versatili actori în a juca un rol aparent simplu, cel al unui elev, dar care în context a trezit instant în ei atacuri de panică sau lacrimi, a fost confirmarea faptului că traumele legate de încrederea în sine pe care le dobândim pe parcursul școlii în relația cu profesorii, colegii sau chiar familia rămân acolo, poate chiar și transgenerațional, ca un război interior purtat la nesfârșit”, a declarat Cosmin Baba, Creative Director Oxygen.

Campania de strângere de fonduri pentru Școala Încrederii aduce împreună oamenii care cred în puterea lor de a face o schimbare pentru educația din România. Trimițând cuvântul ÎNCREDERE la 8845 putem schimba viitorul copiilor care cresc și învață azi în școlile din România. Încrederea – în noi, în ceilalți și în viitor – reprezintă dimensiunea fundamentală fără de care nu putem construi o societate mai bună pentru ei. Acesta este motivul pentru care am dezvoltat un model de școală în care fiecare copil contează, în care sănătatea mentală și emoțională contează, nu doar progresul academic. Programul nostru a ajuns deja în peste 200 de școli și grădinițe de stat din 36 de județe, iar peste 170 de alte unități se află pe lista de așteptare din lipsă de fonduri. O schimbare sistemică este posibilă numai prin implicarea fiecăruia dintre noi”, a declarat a declarat Ruxandra Mercea, fondatoare Școala Încrederii.

Campania își propune să ajungă la un număr cât mai mare de persoane care să doneze 2 euro trimițând cuvântul INCREDERE la 8845.

Demarat în septembrie 2020, Școala Încrederii este cel mai mare program de educație din România, în care fiecare copil contează, profesorii au grijă de elevi, directorii sunt lideri și părinții se implică. Durata programului este de 5 ani pentru fiecare instituție de învățământ înscrisă. Până acum, în Școala Încrederii sunt înscrise peste 200 de școli și grădinițe de stat din 36 de județe. Inițiatorii programului își propun ca până în 2030 să ajungă la aproximativ 1.000.000 de elevi și 72.000 de profesori din 1.200 de unități de învățământ din România.

 

Echipa de proiect:

Echipa Școala Încrederii
Ruxandra Mercea – Fondatoare Scoala Încrederii
Letiția Suciu – Director Executiv
Raluca Manole – Director Marketing
Domnița Szabadi – Coordonator Fundraising
Andreea Avram – Content Creator

Echipa Oxygen
Irina Manole – Head of Sustainability & CSR
Cristiana Belodan – Strategy & Transformation Director
Cosmin Baba – Creative Director
Laura Câtea – Art Director
Cosmin Voicu – Copywriter
Anca Dorombach – Account Manager
Mădălina Dârvaru – Senior Account Executive
Dana-Ruxandra Panghe – Influencer Marketing Manager

Echipa de producție 2029
Marius Erhan – Producer
Florin Neagu – UPM
Tinu Bazga – Director
Bogdan Barbu – DOP
Ștefania Ispas – 1st AD
Nicu Comarzan – Sound
Bogdan Lazăr – Make-Up & Hair

Cu birouri în București și Cluj-Napoca, Oxygen este o agenție integrată de comunicare, iar portofoliul de clienți reunește branduri și companii locale și internaționale precum: Enel, Vodafone, Garanti BBVA, Arctic, Beko, Grundig, Farmec, Gerovital, Nufar, Triumf, Olympus, Betano, Băneasa Shopping City, Moncler, Oppo, Beciul Domnesc, VEKA, Siniat – Grupul Etex, Selgros, Aquila, Patria Bank, Gregory’s România, Skechers, Sony Pictures AXN, Tenaris Silcotub, Fashion House, ATP Trucks, Email de Sighișoara, Magna Pharm, BERD, Prime Kapital și mulți alții.

În 2022, Oxygen a devenit prima agenție de comunicare din România care și-a neutralizat amprenta de carbon, asumându-și trecerea într-o nouă etapă de evoluție. Misiunea Oxygen este de a crește în mod sustenabil branduri și businessuri, prin insighturi, abordare strategică și campanii integrate. Pentru mai multe detalii, vizitați oxygencomms.ro.