Campania este axată pe comunicarea hârtiei de orez, o inovație la nivel de ambalaj în România.
Producătorul local de lactate Olympus Foods a demarat, alături de agenția Oxygen, campania de comunicare integrată dedicată iaurtului cu specific grecesc Stragghisto, având ca mesaj principal inovația adusă de hârtia de orez din interiorul ambalajului, unică în România, care absoarbe umiditatea și păstrează textura produsului.
Spotul TV vorbește despre importanța hârtiei de orez, 100% naturală, care păstrează textura cremoasă și fermă a iaurtului cu specific grecesc, precum și gustul său inconfundabil. Campania a continuat în digital cu o provocare de creativitate adresată consumatorilor, pe iaurtgrecesc.ro/stragghisto-inspira, și a fost declinată și în Social Media și PR, printr-o asociere de imagine cu Andreea Berecleanu, jurnalist și persoană publică.
„Stragghisto este unul dintre cele mai bune produse din portofoliul Olympus, un iaurt bazat pe o rețetă tradițională din inima Greciei, fabricat în România, cu lapte 100% colectat de la fermieri locali. Iaurtul cu specific grecesc Stragghisto este un produs premium care aduce, pe lângă cel mai ridicat conținut de proteine de pe piață, și o inovație la nivel de ambalaj, hârtia naturală de orez. „Întotdeauna încercăm să inovăm la nivel de produs, dar și la nivel de comunicare, astfel că ne bucură asocierea de imagine cu o personalitate puternică din România, Andreea Berecleanu, și credem cu tărie în acest parteneriat”, a declarat Mădălina Toma (Marketing Manager Olympus Foods).
Stragghisto 2% a primit Superior Taste Award din partea International Taste Institute, o entitate de prestigiu în evaluarea și certificarea produselor alimentare. Distincția primită reprezintă o recunoaștere internațională a gustului și a calitatății iaurtului cu specific grecesc Stragghisto 2% Olympus. Iaurtul a fost testat de o echipă numeroasă formată din cele mai prestigioase asociații de chefi și somelieri din lume, din peste 20 de țări. Produsul a fost evaluat pentru calitatea sa organoleptică, urmând o abordare sistematică bazată pe criterii internaționale de analiză senzorială: prima impresie a contactului vizual și oflactiv cu produsul, alături de textură și gust.
Odată cu această campanie integrată, Olympus Foods comunică și un nou ambalaj pentru produsul Stragghisto, cu o alăturare de auriu cu albastru, care păstrează originile grecești, dar care evidențiază și calitatea superioară a produsului. Iaurtul are un conținut scăzut de lactoză și cel mai ridicat nivel de proteine față de produsele din aceeași categorie de pe piață, datorită tehnologiei avansate de producție.
Campania este dezvoltată și implementată de echipa Oxygen, care comunică pentru toate brandurile Olympus Foods încă de la intrarea lor pe piața din România, fiind un partener de încredere de peste zece ani pentru producătorul de lactate.