Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, lansează o nouă campanie care urmărește să aducă în prim plan performanța, rezistența în timp și calitatea produselor sale.
Sub sloganul „Familia este businessul tău”, campania semnată de Oxygen și susținută în mediul digital de Zitec, a pornit de la insight-ul conform căruia pentru mulți dintre noi viața de familie a ajuns să se asemene cu gestionarea unui mic business, în care lucrurile se succed cu repeziciune. O familie “lucrează” acum non-stop pentru a satisface nevoile membrilor săi și, așa cum businessurile necesită echipamente de calitate ca să funcționeze pe termen îndelungat, la fel și familiile au nevoie acasă de electrocasnice durabile, cu tehnologii și funcții avansate pe care să se poată baza ani la rând.
În această direcție, campania dezvăluie 4 povești antreprenoriale spuse de familii, cu toate investițiile și bucuriile care vin la pachet într-o “afacere”. Iar electrocasnicele Arctic, testate pentru multe cicluri de funcționare, sunt mereu aici pentru ca „afacerea” să meargă cu ușurință, indiferent de cât de multe haine trebuie spălate, câte plăcinte vor fi gătite sau de câte ori se va deschide și închide ușa frigiderului.