Suntem în pragul unui Crăciun cu totul diferit față de ce știam până acum. Un Crăciun mult mai restrictiv și precaut, pe de o parte, însă și un Crăciun care ne readuce atenția asupra celor mai importante valori: grija pentru familie și pentru cei dragi și sănătatea. Cele două valori sunt evidențiate în cel mai recent spot online realizat de producătorul de lapte Olympus și semnat de agenția de comunicare integrată Oxygen.

Spotul îl are ca protagonist pe Moș Crăciun, care s-a adaptat condițiilor pandemice și portă mască în vizita sa la una dintre familii. Crăciunul nu este anulat, ci este sărbătorit în condiții de maximă siguranță. Familia vizitată îl întâmpină pe Moș Crăciun cu o gustare sănătoasă, un pahar de Olympus Lapte de Capră, care este și laptele preferat al moșului anul acesta, tocmai pentru că este un produs cu mult calciu și ușor de digerat. Pentru a proteja membrii familiei, Moș Crăciun își păstrează masca pe față pe tot parcursul vizitei, însă ia cu el cutia de lapte Olympus.

Read the Article on IQads