Oral hygiene brand SPLAT created the SPLAT SPECIAL range, with unconventional colors and taste

Discipline. PR, SOCIAL MEDIA, DIGITALSector. PHARMA & BEAUTY
Overview

Oral hygiene brand SPLAT created the SPLAT SPECIAL range, with unconventional colors and tastes.

In the SPLAT Personality campaigns, we associated a toothpaste type with a type of personality and drew, with the help of an illustrator, a character for each combination.

With the help of a personality test, consumers could find out what kind of personality and SPLAT toothpaste fits them best. More than 12.000 people took the test in less than a month and influencers joined the campaign.

“ Diversitatea aromelor de la pastele de dinți din gama Special a făcut ca asocierea cu câte o personalitate să se potrivească perfect. Suntem diferiți și ar trebui să avem opțiuni diferite și pentru ritualul nostru de dimineață. O campanie super jucăușă, pornită de la un insight corect, a dus la rezultate și la o vizibilitate foarte bună a brandului în online și în farmacii. ”

Letitia IoanaBrand Manager, Sensiblu