de Bogdan Epure, Head of Social Media, Oxygen.

Pentru social media, fiecare început de an stă sub semnul unei recolte bogate de trenduri și insight-uri – mai mult globale decât locale. Mii de pagini virtuale scrise despre zeci poate chiar sute de posibile scenarii prin care social media va trece anul acesta la nivel de regiuni geografice, industrii sau generații de audiență. Scenarii care se mulează mai bine sau mai puțin bine pe caracteristicile pieței locale de social media. Dar dacă dintre toate ar fi să alegi unul singur, cel în care crezi cel mai mult, care ar fi acela?

Fix acest exercițiu l-am făcut împreună cu echipa de social media, iar rezultatul îl puteți vedea mai jos: o selecție a trendurilor în care noi credem cel mai mult în 2022.

Conținutul video e în creștere și deși asta nu o surpriză pentru nimeni, modul în care se va realiza acest conținut s-ar putea să fie: raw, din ce în ce mai mult editat și creat exclusiv pe telefon, oferind o perspectivă reală/#notscripted a brand-urilor și a oamenilor din spatele acestora…

Read the Article on Wall-Street