Transformarea a devenit cuvânt cheie în industria de comunicare, însă pentru Oxygen este un drum pe care agenția îl parcurge de mai mulți ani, timp în care a învățat să alerge într-o cursă de ștafetă. Adina Trandaf, Managing Director al Oxygen, povestește că a ieși din zona de confort înseamnă a-ți folosi abilitățile pentru a crește și a fi cel mai bun, indiferent de provocările care îți ies în cale.
Care au fost obiectivele principale ale agenției anul acesta?
Anul acesta am continuat procesul început încă dinainte de pandemie – consolidarea și poziționarea Oxygen drept agenție integrată. Acest lucru a presupus extinderea competențelor tuturor departamentelor și dezvoltarea tuturor echipelor.
În ultimii 3 ani…
Citește Articolul pe Revista BIZ
Related Articles
Pădurea Oxygen ajunge la 7000 de copaci
January 10. 2025
Pădurea Oxygen ajunge la 7000 de copaci
January 10. 2025
Pădurea Oxygen ajunge la 7000 de copaci
January 10. 2025