Cumva, industria în care activăm ne inoculează încet, fără să ne dăm seama, o forță de adaptare la schimbări, la noi realități, medii. Challenge-ul este de a reinventa și a ne reinventa, în timp ce ne păstrăm echilibrul. În domeniul nostru dinamic este o provocare cu bătaie lungă, dar sunt convinsă că se poate. Asta înseamnă adaptarea și celor din afara cercului.Nu poți avea oameni creativi și pasionați, daca nu le lași spațiul necesar pentru asta– Adina TrandafManaging Director Oxygenîn dezbaterea PR România despre piața muncii în PR.

Industria comunicării este într-o continuă transformare și adaptare, la fel și tipologiile candidaților care aspiră la o carieră în domeniu. Cum consideri că s-au modificat aceste tipologii în ultimii 2-3 ani și încotro ne îndreptăm ca industrie?

În mod firesc tipologiile candidaților se redefinesc în timp, pe fondul diferenței între generații, cu precădere în era digitalizarii accelerate. Mai mult decât atât, sub umbrela pandemiei și a imprevizibilului potențat de aceasta, vorbim de o transformare a comportamentului uman, ca întreg, și, implicit, a modului în care oamenii se raportează la job.

Citește Articolul pe PR Romania