Un an care a început în forță, cu multe provocări, dar și momente frumoase, atât pentru companii, cât și pentru agenții, cu campanii îndrăznețe, dar în unele cazuri și cu un pic de frână și atenție la viitor. Ce este însă sigur și adevărat pentru toată lumea este că suntem la jumătatea lui și nu știm când am ajuns aici.

La nivel de brief, Andreea Filip, Group New Business Director la Oxygen, a observat o creștere a complexității acestora și implicit a resurselor necesare. De exemplu, un brief de social media nu se rezumă doar la social media, pot apărea cerințe și de influencer marketing, PR, strategie, digital și direcție creativă.

„În trecut am fi spus că mergem over and above cu brieful, însă acum este pur și simplu mandatory. Însă cea mai semnificativă schimbare pe care am simțit-o vine din procesul de evaluare. În continuare, evaluarea pitch-urilor se face în funcție de niște criterii standard, însă chi­mia, compatibilitatea dintre echipa de cont și client, nivelul de flexibilitate și adaptare au căpătat tot mai multă greutate.

Vedem asta în creșterea cererii pentru ­meeting-uri cu echipa de cont încă din procesul de selecție. Desigur, asta după ce prezentarea de pitch a demonstrat capabilități și experiență pe obiectivele brief-ului”, a completat Andreea Filip.

READ THE ARTICLE ON REVISTA BIZ