Cu birouri la București și Cluj-Napoca și fondată în urmă cu 13 ani, OXYGEN este o agenție independentă care oferă servicii integrate de comunicare, cu misiunea de a crește în mod sustenabil branduri și businessuri, prin insighturi, abordare strategică și campanii axate pe rezultate. Am stat de vorbă cu Tereza Tranakas, fondatoare & CEO la OXYGEN, despre evoluția și planurile agenției.
Cum s-a adaptat OXYGEN în anul de pandemie?
Anul trecut a fost unul greu pentru întreaga piață de publicitate și pentru OXYGEN, deopotrivă. A contat mult sprijinul echipei în depășirea momentelor critice – faptul că toată lumea a înțeles situația, s-a mobilizat și s-a adaptat rapid la noul context, tragând cu toții în aceeași direcție. Agilitatea și puterea de adaptabilitate, precum și portofoliul diversificat de clienți al agenției ne-au ajutat să ducem businessul mai departe. Să nu uităm și de faptul că agenția în sine a fost lansată în contextul unei crize economice, cu 13 ani în urmă – experiență care ne face cu atât mai rezilienți și acum. Agențiile sunt, de altfel, obișnuite să se adapteze schimbărilor și să lucreze cot la cot cu clienții pentru a identifica oportunități chiar și în perioade de criză. Piața de publicitate în România s-a adaptat rapid la noul context și a reușit să convingă clienții despre importanța comunicării în anul pandemic.
Ce momente cheie pentru agenție au existat în perioada aceasta?
La OXYGEN, pot să spun ca nu am stat pe loc niciun moment și ne-am continuat strategia de dezvoltare…