Am lansat pentru Olympus gama de produse bio 1Bio3, printr-o campanie integrată de comunicare ce a inclus ATL, BTL, online, social media & PR. Sub sintagma „Bogat, ca dragostea de mamă”, campania a utilizat cele două personaje de pe ambalajul produselor intr-un mod hazliu pentru a comunica mesajele cheie pe toate canalele.
Discipline. ATL, BTL, PR, SMSector. FMCG
Overview
Olympus România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală de lactate, a scos la rampă cele mai noi produse din gama ecologică, iaurtul si laptele 1Bio3, printr-o campanie integrată de comunicare ce a inclus ATL, BTL, online, social media & PR. Sub sintagma „Bogat, ca dragostea de mamă”, campania a utilizat cele două personaje de pe ambalajul produselor intr-un mod hazliu pentru a comunica mesajele cheie pe toate canalele.
Campania 1Bio3 este o inițiativă care își propune să inspire și să ajute părinții în încercarea lor de a le oferi copiilor aportul necesar de vitamine și minerale prin produse lactate de calitate, create special pe gustul celor mici. Pentru a crește frumos și armonios, copilul trebuie să aibă o structură de bază osoasă, care îi permite să se bucure de toate momentele speciale ale copilăriei.
Noile produse au fost prezentate printr-o serie de trei spoturi TV, realizate într-o manieră jucăușă și colorată, în ton cu produsele 1Bio3, însuflețind cele două personaje de pe ambalaj. Două dintre spoturi prezintă laptele 1Bio3 în asociere cu momentele cheie ale zilei pentru copii – dimineața, ca doză de energie, și seara, pentru un somn liniștit. Cel de-al treilea spot prezintă sortimentele de iaurt 1Bio3, înfățișând cele două personaje de pe ambalaj într-o ipostază amuzantă, atât de iubită de copii – gâdilatul.
Celelalte spoturi TV: