ÎN CADRUL FESTIVALULUI ELECTRIC CASTLE, VODAFONE ROMÂNIA A PRIMIT IUBITORII DE TEHNOLOGIE ȘI MUZICĂ LA UNUL DIN CELE MAI VIZITATE ZONE DIN SITE, CU O PREZENȚĂ PUTERNICĂ A BRANDULUI PRIN ACTIVĂRI, ÎN SOCIAL MEDIA ȘI PRIN PRODUSELE CE ȘI-AU GĂSIT PASIONAȚII.
DISCIPLINE. ATL, BTL, INFLUENCER MARKETING, PR, SOCIAL MEDIASECTOR. TELCO, RETAIL
OVERVIEW
Vodafone România și-a făcut simțită prezența încă înainte de începerea festivalului, printr-o campanie integrată care a creat anticipare în rândul utilizatorilor. Brandul a desfășurat în rețeaua de magazine un concurs cu invitații și discount-uri la achiziția abonamentelor de festival prin aplicația My Vodafone, pe lângă activitățile amplificate de prezența on-site din festival. Zeci de mii de participanți la castel s-au bucurat zilnic de zona Vodafone Thrill & Chill, unde au avut parte de activități promoționale, give away-uri și s-au conectat cu atmosfera electrizantă găzduită de Răzvan Exarhu și Andi Moisescu.