CAMPANIA CLUBUL VEKAnilor MIZEAZĂ PE AUTOIRONIE PENTRU A ILUSTRA BENEFICIILE, DAR ȘI PROVOCĂRILE DE A FACE PARTE DINTR-UN GRUP EXCLUSIVIST – CEI CARE APRECIAZĂ PROFILELE DE CLASĂ A.
DISCIPLINE. PR, SOCIAL MEDIA, INFLUENCER MARKETINGSECTOR. HEAVY INDUSTRIES
OVERVIEW
Mizând pe autoironie, cea mai recentă campanie de comunicare lansată de VEKA și-a propus să-i strângă la un loc pe cei care apreciază profilele pentru ferestre și uși termoizolante de clasă A și vor să vorbească despre ele. Pentru a fi admis în clubul VEKAnilor trebuie să obții undă verde din partea unui juriu exigent. Ești răsplătit, însă, cu conținut exclusivist, creat de personalități care fac parte sau au vrut să facă parte din clubul VEKAnilor și nu au trecut examenul. De exemplu, un workshop de clasă A de food & wine pairing cu chef Roxana Blenche și Cosmin Tudoran, el însuși un aspirant la statutul de VEKAn.