Noul ambalaj al laptelui Olympus, realizat din 35% plastic reciclat, vine cu promisiunea unui viitor mai bun. Campania aduce în prim plan un subiect important: reciclarea. Un prim pas a fost realizat prin producerea unui ambalaj mai prietenos cu mediul, dar pentru ca cercul să se închidă e necesar ca și oamenii, la rândul lor, să recicleze.
DISCIPLINE. ATL, INFLUENCER MARKETING, PR, SOCIAL MEDIASECTOR. FOOD & DRINK
OVERVIEW
Sub sloganul “Avem încredere că vei recicla” campania brandului Olympus realizată de OXYGEN aduce în focus o problema actuală: reciclarea. Noul ambalaj al laptelui Olympus este realizat din 35% plastic reciclat si este 100% reciclabil. Insight-ul principal al campaniei a plecat de la ideea că responsabilitatea unui viitor mai bun depinde de fiecare dintre noi. Inițiativa de a schimba ambalajul pentru a fi mai aproape de natură trebuie susținuta de fiecare om, mai departe, prin gestul simplu al reciclării.