LANSAREA NOULUI SMARTPHONE HUAWEI NOVA 9 A TRANSFORMAT CONSUMATORII ÎN CELE MAI NOI STARURI DE CREATORI DE CONȚINUT. PRIN PROVOCĂRI ONLINE ȘI OFFLINE, EI ȘI-AU ARĂTAT LUMEA LOR PRIN NOUL NOVA ȘI LA SFÂRȘIT AU DEVENIT PARTE DIN VLOGUL LUI SELLY ȘI PARTE DIN NOUL CLIP VIDEO ȘI EDITORIAL FOTO AL LIDIEI BUBLE.

DISCIPLINE SOCIAL MEDIA, INFLUENCERS MARKETING, ATLSECTOR. IT&C
OVERVIEW

Sub sloganul „Lumea ta cu noul nova”, campania de Social Media semnată de OXYGEN pentru HUAWEI a pornit de la insight-ul că pasionații de tehnologie fie vor să fie în fața camerei pentru a-și trăi clipele de faimă, fie vor să fie în spatele camerei să surprindă cele mai interesante momente.

Printr-o provocare offline, participanții curajoși care au lăsat cele mai creative mesaje prin intermediul instalațiilor special amenajate în cele mai mari mall-uri, au fost incluși în special-ul de pe YouTube al vlogger-ului Selly, care le-a oferit și o super experiență unică pe stadionul Ion Oblemenco și noul telefon.

Provocările online realizate prin Instagram Stories au oferit publicului șansele să-și arate lumea lui cu noul nova în noul clip video semnat de Lidia Buble, direct de pe set-ul de filmare. Cei mai creativi fotografi au ajuns și în studioul foto Alex Gâlmeanu unde aceștia au avut parte de un workshop excusiv iar fotografiile surprinse cu noul HUAWEI nova 9 au foto publicate pe coperta revistei glossy VIVA România.

Huawei