PERFORMANȚA PRODUSELOR ARCTIC ESTE ADUSĂ ÎN PRIM-PLAN PRINTR-O CAMPANIE CARE INTRĂ ÎN CASELE FAMILIILOR DE ROMÂNI ȘI ARATĂ PROVOCĂRILE, DAR MAI ALES BUCURIILE PE CARE LE ADUCE O ”AFACERE” ÎN CARE TREBURILE CASNICE SUNT LĂSATE ÎN SEAMA ELECTROCASNICELOR ARCTIC ZI DUPĂ ZI, AN DUPĂ AN.
Discipline. ATL, INFLUENCER MARKETING, PR, SOCIAL MEDIASector. Retail
OVERVIEW
Sub sloganul „Familia este businessul tău”, campania semnată de OXYGEN pentru ARCTIC a pornit de la insight-ul conform căruia pentru mulți dintre noi viața de familie a ajuns să se asemene cu gestionarea unui mic business, în care lucrurile se succed cu repeziciune, iar provocările sunt pe măsură. În această direcție, campania dezvăluie 4 povești antreprenoriale spuse de familii, cu toate investițiile și bucuriile care vin la pachet într-o “afacere” în care treburile casnice sunt lăsate în seama electrocasnicelor ARCTIC. Prin strategia de comunicare și prin concept, campania consolidează promisiunea de expert a brandului.