Cred mai mult ca niciodată că bulele din social media s-au cimentat și mai bine și, în plus, au pus și o barieră de protecție generoasă încât să nu mai fie deranjate de alții cu păreri divergente. Lucru care contrazice pare-mi-se cumva acea chintesența pe care străbunicii și stră-străbunicii au avut-o când au inventat social media.

Oricum, cel mai neașteptat lucru din toată această perioadă pandemică a fost că numărul de dezamăgiri, atât la nivel de persoane despre care aveam o părere bună, cât și brand-uri cu o comunicare cool și edgy, a fost similar cu surprizele plăcute pe care le-am avut de la oameni și brand-uri de la care nu aveam vreo așteptare anume.

Dacă ar fi să fac un scurt rezumat al platformelor sociale în perioada respectivă, acesta ar fi cam așa: Facebook-ul s-a dat pe hate, Instagramul pe fake-ul simulat în apartament, YouTube-ul și-a pus căciula de staniol și a mers pe burta ocultei, LinkedIn pe zâmbetul forțat al optimismului blue-collar, iar pe TikTok a uitat cineva să îl anunțe că avem viruși și izolare.

“Dacă e să vorbim de trend-urile lăsate de pandemie, cred că cel mai important e legat de faptul ca brand-urile au înțeles că, pe lângă rolul pe care ar trebui să îl aibă în viața consumatorului, acesta începe să se aștepte de la ele să stand for something. Să ia atitudine și să își părăsească turnul de fildeș al neutralității. Să se implice și să comunice în subiecte sociale în care cred cu tărie.” spune Bogdan.

Read the Article on IQads