Oxygen – prima agenție națională de comunicare ce își deschide birou la Cluj-Napoca

Oxygen – prima agenție națională de comunicare ce își deschide birou la Cluj-Napoca

Agenția independentă de comunicare Oxygen își deschide filială la Cluj-Napoca, ca parte a strategiei companiei de a se dezvolta și a fi alături de mediul de afaceri dinamic din zona de Nord-Vest a țării. Ruxandra Marin, Senior Partner, parte din echipa Oxygen încă de la înființarea companiei, va coordona operațiunile locale ale agenției.
Oxygen a fost selectată agenția de comunicare corporate a Moncler în România

Oxygen a fost selectată agenția de comunicare corporate a Moncler în România

Agenția independentă de comunicare Oxygen a fost desemnată, în urma unui proces complex de selecție, să ofere la nivel local consultanță strategică de comunicare, servicii de relații publice și relații cu presa pentru compania de modă de lux Moncler.
#PersonalitateaSPLAT - Spune-mi cine ești ca să-ți spun ce pastă de dinți să folosești

#PersonalitateaSPLAT - Spune-mi cine ești ca să-ți spun ce pastă de dinți să folosești

Spune-mi cine ești ca să-ți spun ce pastă de dinți să folosești.
#FreeYourHair, #FreeYourMind – un manifesto de exprimare liberă marca Batiste și Emil Rengle, semnat de agenția Oxygen

#FreeYourHair, #FreeYourMind – un manifesto de exprimare liberă marca Batiste și Emil Rengle, semnat de agenția Oxygen

Brandul de frumusețe Batiste România lansează campania #FreeYourHair, #FreeYourMind, în care susține în mod deschis exprimarea liberă, într-o colaborare cu dansatorul și coregraful Emil Rengle. Batiste își propune să încurajeze exprimarea liberă prin dans, păr, haine, prin alegerile de viață sau prin exprimarea sexualității. Batiste este primul brand de beauty care susține comunitatea LGBTQ în România, prin campania semnată de agenția de comunicare Oxygen.
Oxygen preia comunicarea pentru bigstep®, singura rețea specializată în încălțăminte pentru copii din România

Oxygen preia comunicarea pentru bigstep®, singura rețea specializată în încălțăminte pentru copii din România

Agenția independentă de comunicare Oxygen, sucursala Cluj-Napoca, a preluat comunicarea de brand și corporate și coordonarea activității pe canalele de social media pentru bigstep®, singura rețea specializată în încălțăminte pentru copii din România. Preluarea comunicării corespunde cu procesul de rebranding al mărcii clujene, la 7 ani de la lansarea primului magazin în România.
Oxygen devine partenerul de comunicare al VEKA România

Oxygen devine partenerul de comunicare al VEKA România

Agenția independentă de comunicare Oxygen a fost selectată în urma unui proces complex de selecție ca partener pentru dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare a brandului VEKA România.
Oxygen devine agenția Huawei CBG România pentru comunicarea de brand și corporate PR, social media și digital

Oxygen devine agenția Huawei CBG România pentru comunicarea de brand și corporate PR, social media și digital

Agenția independentă de comunicare Oxygen a fost desemnată, în urma unui proces de selecție, de către Huawei Consumer Business Group – lider în tehnologie și inovație la nivel global, să susțină echipa de marcom prin servicii de consultanță în corporate și brand PR, social media și digital.
Oxygen devine partenerul de comunicare al Vivre pentru 9 țări

Oxygen devine partenerul de comunicare al Vivre pentru 9 țări

Agenția independentă de comunicare Oxygen a fost selectată ca partener pentru dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare Vivre, cel mai mare retailer online de mobilier, decorațiuni și accesorii pentru casă din Europa Centrală si de Est. Agenția va furniza servicii de brand și corporate PR pentru piața din România și cele opt țări în care brandul este prezent: Bulgaria, Cehia, Croația, Grecia, Polonia, Slovacia, Slovenia, Ungaria.
SKECHERS a lansat Street Collection by Camila Cabello în România printr-un eveniment semnat de agenția Oxygen

SKECHERS a lansat Street Collection by Camila Cabello în România printr-un eveniment semnat de agenția Oxygen

SKECHERS Street Collection, în colaborare cu artista Camila Cabello, a fost lansată alături de reprezentante din mediul online, într-o atmosferă veselă și plină de culoare, pe ritmuri latino-americane, în cadrul unui eveniment semnat de agenția Oxygen.
5.000 de tineri recrutați online în campania AXN, semnată de agenția Oxygen

5.000 de tineri recrutați online în campania AXN, semnată de agenția Oxygen

AXN România, împreună cu agenția de comunicare integrată Oxygen, au recreat o misiune militară în campania de promovare a serialului Cei Bravi...
FOREVER 21 și Oxygen își unesc forțele pentru dezvoltarea noilor campanii de comunicare

FOREVER 21 și Oxygen își unesc forțele pentru dezvoltarea noilor campanii de comunicare

FOREVER 21, unuldintrecelemairenumitebranduri fast-fashion din lume, și Oxygen anunță un parteneriatpentrudezvoltareacampaniilor de comunicarepe plan local ale brandului.
Tereza Tranakas, Oxygen: Să punem miza în mod aprioric pe transparență

Tereza Tranakas, Oxygen: Să punem miza în mod aprioric pe transparență

Bucureşti - 30 Martie 2017 Încrederea a fost și continuă să fie unul dintre cele mai importante liante care încheagă modul în care funcționează orice industrie, nu doar cea a comunicării.
[PR de criza] Tereza Tranakas: Romanii sunt usor ipohondri si speriati de interactiunea cu presa

[PR de criza] Tereza Tranakas: Romanii sunt usor ipohondri si speriati de interactiunea cu presa

Bucureşti - 24 Martie 2017 Una dintre primele crize de PR cu care m-am confruntat a fost pe vremea cand detineam functia de Corporate Affairs Manager al unui operator de telefonie mobila.
[Cu influencerii la client] Irina Manole (Oxygen): „E importantă influența pe care o au în offline și cum reprezintă brandul când nu sunt implicați într-o campanie”

[Cu influencerii la client] Irina Manole (Oxygen): „E importantă influența pe care o au în offline și cum reprezintă brandul când nu sunt implicați într-o campanie”

București – 5 octombrie 2016. Când vine vorba despre piața influencerilor de la noi, Irina Manole (Oxygen) crede că mai e loc pentru newcommeri și e atentă, în special, la micro-influențatori.
Cinci tendințe în PR pentru 2016

Cinci tendințe în PR pentru 2016

București – 8 ianuarie 2016. Început de an, definit tendințe. Pentru relațiile publice, o provocare. Cum să definești tendințele într-un domeniu în care mâine s-ar putea să nu mai funcționeze aceleași “rețete” ca astăzi?
Andreea Filip: „este nevoie de mai multă transparență”

Andreea Filip: „este nevoie de mai multă transparență”

București – 6 ianuarie 2016. În 2015, portofoliul de clienți ai grupului independent de comunicare Frank (care cuprinde agențiile Frank, Oxygen, MSPS) a crescut cu peste 30%, printre aceștia numărându-se: World Class România, Macromex (La Strada), Nestlé Cereals, Huawei Devices România (pentru activitățile de BTL),Idea Leasing, Luxoft România.
Oxygen a câștigat două premii la Webstock Awards 2015

Oxygen a câștigat două premii la Webstock Awards 2015

București, 2 octombrie 2015 – Oxygen a câștigat două premii importante la Webstock Awards 2015.
[CSR în România] Raluca Teodorescu (Oxygen PR): „Aș vrea să văd mai multe politici de CSR care să depășească limitele strâmte ale unui proiect și să devină adevărate strategii pe termen lung pentru companii”

[CSR în România] Raluca Teodorescu (Oxygen PR): „Aș vrea să văd mai multe politici de CSR care să depășească limitele strâmte ale unui proiect și să devină adevărate strategii pe termen lung pentru companii”

București – 27 iulie 2015. Comunicarea de CSR în România a făcut mulți pași în ultimii ani, crede Raluca Teodorescu (Managing Director, Oxygen PR), însă, deocamdată, nu se apropie chiar vertiginos de situația altor piețe mai mature.
Oxygen a devenit membru RTAB

Oxygen a devenit membru RTAB

București, 29 iunie 2015 – Oxygen, agenția independentă care oferă soluții integrate de comunicare, cu accent pe digital, a devenit membru al Biroului Român de Audit Transmedia (RTAB).
Oxygen are un nou Director de Strategie și Dezvoltare: Ruxandra Marin

Oxygen are un nou Director de Strategie și Dezvoltare: Ruxandra Marin

București, 28 mai 2015 - Ruxandra Marin a fost numită în funcția de Director de Strategie și Dezvoltare, în cadrul agenției Oxygen, care oferă soluții integrate de comunicare, cu accent pe digital.
[PR-ul Creativ] Tereza Tranaka, Oxygen PR: „Clientul nu acceptă să plătească pentru un concept creativ care vine din partea unei agenții de PR, precum în advertising”

[PR-ul Creativ] Tereza Tranaka, Oxygen PR: „Clientul nu acceptă să plătească pentru un concept creativ care vine din partea unei agenții de PR, precum în advertising”

București – 12 noiembrie 2015. Flexibilitatea și inovația sunt la fel de importante pecum creativitatea, spune Tereza Tranaka (Managing Director, Oxygen PR): creativitatea aduce buzz și beneficii pe termen scurt, inovația se referă la adăugarea de valoare pe termen lung.
Siniat a selectat Oxygen pentru activitățile de comunicare în România

Siniat a selectat Oxygen pentru activitățile de comunicare în România

București, 2 aprilie 2015 – Siniat România, unul dintre producătorii și furnizorii de top de sisteme de gips-carton, tencuieli și gleturi, a ales agenția independentă Oxygen ca partener pentru derularea activităților de comunicare pe plan local, în urma unui proces de selecție.
Agenția Oxygen o numește pe Raluca Teodorescu în funcția de Managing Director

Agenția Oxygen o numește pe Raluca Teodorescu în funcția de Managing Director

17 martie 2015 – Oxygen, agenția independentă care oferă soluții integrate de comunicare, cu accent pe digital, o numește pe Raluca Teodorescu în funcția de Managing Director, ca parte din strategia de dezvoltare a agenției.
[INSIDER | Business-ul Oxygen PR în 2015] Tereza Tranaka: „Nu estimez creșteri ca volum total al pieței de PR, pentru că bugetele clienților nu vor crește”

[INSIDER | Business-ul Oxygen PR în 2015] Tereza Tranaka: „Nu estimez creșteri ca volum total al pieței de PR, pentru că bugetele clienților nu vor crește”

București – 13 ianuarie 2015. Trăgând linie după 2014, am vorbit cu managerii agențiilor de creație, PR, BTL și digital despre statusul business-ului lor la început de an.
[INSIDER 2007-2014 | Schimbări în business-ul de PR] Tereza Tranaka: „Când încă lucram în corporații, nivelul agențiilor era destul de slab. De aici și oportunitatea de a lansa propria agenție”

[INSIDER 2007-2014 | Schimbări în business-ul de PR] Tereza Tranaka: „Când încă lucram în corporații, nivelul agențiilor era destul de slab. De aici și oportunitatea de a lansa propria agenție”

București – 21 octombrie 2014. Cum s-a schimbat business-ul agențiilor în ultimii șapte ani, în contextul crizei și al consecințelor ei, al evoluției media și al apariției noilor tehnologii?
Oxygen PR se alătură rețelei internaționale de comunicare Global One Communication

Oxygen PR se alătură rețelei internaționale de comunicare Global One Communication

15 octombrie 2014 – Agenția Oxygen PR s-a alăturat rețelei internaționale de comunicare Global One Communication (GOC), care reunește o serie de agenții independente din Europa, cu prezență globală.
Oxygen a câștigat premiul I la Webstock Awards 2014 pentru campania de blogging Heineken „The Odyssey”

Oxygen a câștigat premiul I la Webstock Awards 2014 pentru campania de blogging Heineken „The Odyssey”

26 septembrie 2014 – Agenția independentă de comunicare Oxygen a fost în topul Webstock Awards 2014 la categoria blogging campaigns, câștingând premiul I pentru campania Heineken „The Odyssey”.
Peste 3 milioane de persoane atinse prin campania de lansare a soluției de plată online SEQR

Peste 3 milioane de persoane atinse prin campania de lansare a soluției de plată online SEQR

4 martie 2014 - “Inovatia” a fost cuvântul cheie pentru Garanti Bank si Seamless la sfârsitul anului 2013, când au lansat în România cea mai rapidă, sigură si simplă solutie de plată cu telefonul mobil – SEQR.
Oxygen PR comunică pentru AMWAY în România și Bulgaria

Oxygen PR comunică pentru AMWAY în România și Bulgaria

12 februarie 2014 – Agenția independentă Oxygen PR a câștigat contul Amway România și Bulgaria, în urma unui proces de selecție.
„Zodia Succesului’, o campanie Garanti Bank destinată femeilor antreprenor

„Zodia Succesului’, o campanie Garanti Bank destinată femeilor antreprenor

5 februarie 2014 – Femeile antreprenor se pot adapta cu ușurință la schimbările constate ale mediului de afaceri, sunt puternice și își ating mereu obiectivele. Pe de altă parte, să ai un business propriu este o reală provocare, implică efort susținut și un slalom printre probleme și decizii.
Peste 5,8 milioane de consumatori atinși prin campania Johnnie Walker care încurajează consumul responsabil, susținută de Mika Hakkinen

Peste 5,8 milioane de consumatori atinși prin campania Johnnie Walker care încurajează consumul responsabil, susținută de Mika Hakkinen

August 2013 – Mesajul “Nu te urca la volan sub influența alcoolului” promovat prin intermediul campaniei Join the Pact a ajuns la peste 5,8 milioane de consumatori români*.