5.000 de tineri recrutați online în campania AXN, semnată de agenția Oxygen

5.000 de tineri recrutați online în campania AXN, semnată de agenția Oxygen

AXN România, împreună cu agenția de comunicare integrată Oxygen, au recreat o misiune militară în campania de promovare a serialului Cei Bravi. Campania a tradus acțiunea serialului în probe pe platforma digitală ceibravi.ro si pe canalele de social media ale AXN, cu miză în premii și locuri în bootcampul militar. Campania a strâns peste 5000 de participanți în cursă pe platformă si 10 finaliști bravi în bootcamp. Conținutul real-time de pe Facebook și Instagram, precum și mini-seria de 5 producții video care au redat atmosfera intensă a misiunii din bootcamp, au generat peste 9 milioane impresii în social media de la publicul tânăr, iubitor de filme de acțiune.

Campania de promovare a serialului Cei Bravi a demarat printr-un eveniment cu presă și bloggeri cu tematică militară și prin lansarea platformei ceibravi.ro, unde, timp de trei săptămâni, fanii serialelor de acțiune și-au pus abilitățile la încercare pentru a câștiga premii săptămânale în produse și șansa de a participa la Bootcampul AXN. Acesta s-a desfășurat în munții Bucegi în perioada 4-7 octombrie, unde două echipe a câte 5 membri s-au antrenat si au simulat o misiune reală, ghidați de un trainer profesionist și susținuți de câte un căpitan, Roxana Ciuhulescu și Dragoș Bucur.

“Totul a pornit de la un brief de social media și s-a transformat într-o campanie extinsă care a presupus un concept creativ implementat în digital, BTL, PR, social media, indoor și TV. Am pornit de la o idee simplă: oamenilor le place să fie parte din acțiunea unui film, să simtă că trăiesc odată cu personajele. Împreună cu echipa de marketing AXN România, cred că am reușit, prin întreaga campanie, să recreăm acțiunea din Cei Bravi și să le oferim fanilor din online conținut interesant și experiențe memorabile”, a declarat Ruxandra Marin (Senior Partner Oxygen Cluj).

AXN România este parte a Sony Pictures Television, companie a Sony Pictures Entertainment, unul dintre furnizorii principali ai industriei micului ecran, producând şi distribuind programe pentru fiecare gen, peste tot în lume şi pentru o multitudine de platforme.


Echipa Oxygen:

Ruxandra Marin – Senior Partner Oxygen Cluj  
Sinziana Focșa – Communications Strategist
Oana Iancu – Account Executive
Alex Manciu – Senior Copywriter
Raisa Știrbu – Art Director
Bogdan Stanciu – BTL Manager
Teodora Țeican – Social Media Manager
Andreea Irimia –  Group Communications Manager  

Inapoi